Kaksi tapaa rakentaa liiketoimintaasi nopeammin
Hei kaverit, mitä mieltä olette yrityksestänne tänään? Tämä on kysymys, jota sinun tulee kysyä säännöllisesti, koska jos et ole rakastunut yritykseesi, kuinka voit mahdollisesti kiinnostaa muita.
Meillä kaikilla on vapaapäiviä, mutta niiden pitäisi olla pikemminkin poikkeus kuin sääntö, joten tässä on kaksi korkki-ideaa yrityksesi piristämiseksi.
LÄHETÄÄ ESIINTIÄ VANHOJEN ASIAKKAAN KANSSA
Minua ei lakkaa hämmästyttämästä, että niin monet ihmiset käyttävät omaisuuksia saadakseen uusia asiakkaita eivätkä koskaan vaivaudu pitämään yhteyttä aikaisempiin onnellisiin asiakkaisiin.
Ota vanha kuittikirja esille ja tarkista, kuinka monta potentiaalista asiakasta, jotka tuntevat sinut, siellä piilee.
Riippuen siitä, millä toimialalla olet, luo jotain, jota voit tarjota näille vanhoille asiakkaille ja joka ei vain anna heille arvoa, vaan myös sanoo HELLO Haluaisin tehdä kauppaa kanssasi uudelleen.
Tulet yllättymään siitä, kuinka monet reagoivat yhteydenottoosi, ja kun he vastaavat, olet avannut keskustelun, joka voi hyvinkin päättyä liiketoimintaan.
Älä yritä lastata kuorma-auton etuosaa, jos potentiaaliset asiakkaat putoavat takaa.
OLE LUOVA, älä KILPAILUA
Niin monet ihmiset ovat liian mukana kilpailussa. Ehdotukseni on, että löydät erokohtasi ja vahvistat sitä. Ihmiset etsivät ratkaisuja ongelmiinsa ja heillä on aikaa, joten jos voit osoittaa ongelman ja tarjota ratkaisun, olet yhden alalla etkä kilpaile.
Monien ihmisten tekemä virhe liiketoiminnassa on seurata jatkuvasti muiden yritysten hintoja, ja vaikka tätä pitäisi seurata löyhästi, se ei ole niin tärkeää, jos tarjoat jotain erilaista.
Kun saat selville tarkalleen, mitä asiakkaillasi on ongelmia ja tarjoat heille ratkaisun, on hämmästyttävää, kuinka pitkälle linjan hinnasta tulee ratkaiseva tekijä.
Luota siihen, mitä teet, ja kerro asiakkaillesi luottavaisin mielin, kuinka tuotteesi tai palvelusi hyödyttävät heitä.
Liiketoiminta muuttuu ja mitä enemmän yrität viestiä asiakkaidesi kanssa oikein, sitä helpompaa myyntisi on.
Kun uskot yritykseesi, on niin helppo vakuuttaa muut.
Tee nämä asiat oikein ja huomaat, että tunnet olosi erilaiseksi ja yrityksesi kasvaa ilman liiallista lisäponnistusta.