Kunto ja ravitsemus kulkevat käsi kädessä terveellisemmän elämäntavan ja elämänlaadun parantamiseksi. Kummallakin yksinään on monia etuja, mutta jos yhdistät nämä kaksi yhdessä, voit näyttää ja tuntua täydelliseltä fyysiseltä näytöltä.

Jos treenaat koska yrität menettää rasvaa ja rakentaa täydellinen fysiikka kuin sinun täytyy ymmärtää, että harjoittelu on vain puolet yhtälöstä. Jos haluat todella tuoda terveytesi, kuntosi ja kehosi muodon toiselle tasolle, sinun on kiinnitettävä huomiota ruokavalioon.

Ruokavalion tarpeet voivat vaihdella kuntoaktiviteetin tasosta riippuen. Ammattimaisen kehonrakentajan ruokavalion terveys olisi erilainen kuin maratonjuoksijan. Tässä uutiskirjeessä keskitymme joihinkin yleisiin ruokavalion terveyden parannuksiin, joita ihmiset voivat tehdä maksimoidakseen kunto-pyrkimyksensä ja saadakseen kehon, jolla he voivat mennä rannalle.

Syö älykäs

Sinun ei tarvitse olla ruokanatsi ja hallita kaikkea mitä syöt, mutta jos osaat noudattaa muutamia sääntöjä, suurimman osan ajasta, terveytesi hyötyy suuresti. Yksi: juo tarpeeksi vettä.

Tuskin kukaan todella juo tarpeeksi vettä. Jotkut korkealaatuiset kuntojuomat (ei Gatorade ja Powerade) ovat kunnossa kuntoilun aikana, mutta loppuaan juovat vettä. Pysy kaukana kaikista energiajuomista ja muista valmistetuista hölynpölyistä, joita kehosi ei oikeastaan ​​tarvitse.

Toiseksi, yritä syödä niin paljon luomuruokaa kuin mahdollista. Säännöllinen ruoka (mitä ruokakaupan käytävillä on) on täynnä kemikaaleja ja säilöntäaineita, jotka eivät tee muuta kuin aiheuttavat sairauksia, rasvaavat ja saavat sinut tuntemaan olosi hidas. Riippumatta siitä, kuinka paljon treenaat, et saavuta hienoa fysiikkaa, jos syöt tuota roskaa.

Todennäköisesti tärkein tekijä haluamasi terveyden ja kehon tason saavuttamisessa ja ylläpitämisessä on minimoida syömäsi leipämäärä. Niin monet ihmiset, jotka treenaavat, syövät paljon leipää, koska ajattelevat tarvitsevansa hiilihydraatteja energian saamiseksi tai koska se vain maistuu hyvältä.

Leipä ei yksinkertaisesti ole hyvä sinulle. Miksi? Leipä on täynnä puhdistettua sokeria ja valkaistuja jauhoja ja säilöntäaineita. Joten yritä syödä vähemmän leipää. Takaan, että muutamassa viikossa huomaat fyysisesti eron.

Jotta saat tarvittavat hiilihydraatit, yritä syödä enemmän orgaanisia hedelmiä, vihanneksia ja kauraa. Nämä ovat loistavia luonnollisten hiilihydraattien lähteitä, jotka antavat kehollesi asianmukaisen ravinnon.

Kehon kehon toiseksi runsas aine on veden lisäksi proteiini. Joten haluat varmistaa, että saat paljon korkealaatuisia proteiineja ruokavaliosi. Voit tehdä tämän joko syömällä orgaanista lihaa, kalaa, siipikarjaa ja maitotuotteita tai ottamalla korkealaatuista proteiinilisää.

Yleensä paras tapa saada oikea määrä proteiinia on syödä lihaa ja ottaa proteiinilisäaineita. Lihan lihan proteiinien kulutus voi aiheuttaa terveysongelmia.

Kun harjoittelet säännöllisesti saadaksesi kehon ja terveyden, jonka olet aina halunnut, ei ole niin vaikeaa. Se vie vain vähän tahtovoimaa ja motivaatiota.