Sekä autojen että lentokoneiden keksinnöllä oli huomattava vaikutus jokapäiväiseen elämäämme, niin paljon, että se muutti täysin elämäntyyliämme. Autoteollisuuden ollessa sekä pääoma- että työvoimavaltaista, markkinanalyytikot ehdottavat seuraavien segmenttien aiheuttavan enimmäiskustannukset:

Työvoima: Autoteollisuustutkimuksen mukaan teollisuuden on vielä vastattava intensiivisistä työvoimakustannuksista, jotka liittyvät autojen suunnitteluun ja suunnitteluun, vaikka koneilla ja roboteilla olisi ollut keskeinen asema ajoneuvojen valmistuksessa. Tutkimus kuitenkin osoittaa, että aina kun autoteollisuuslaitos sijaitsee kaupunkialueella, se luo enemmän työmahdollisuuksia sekä alalla että siihen liittyvillä aloilla. Työnkerroindeksillä 3,6 jokaiselle autosektorilla luodulle työpaikalle luodaan 2,6 lisätyöpaikkaa liittyviin segmenteihin, kuten osien toimittajasegmentteihin jne. Vaikka laitos sijaitsisi kaupunkiympäristön ulkopuolella, sillä on silti työpaikan kertoimen indeksi 2,1, joka osoittaa, että ala on tärkeä rooli työttömyyden vähentämisessä eri markkinoilla.

Materiaalit: Näiden ajoneuvojen valmistuksessa erilaiset elementit, kuten teräs, alumiini, kojetaulut, istuimet, renkaat jne. On ostettava ulkopuolisilta toimittajilta, mikä taas tarkoittaa, että autoteollisuus käynnistää edelleen merkittävän kasvun niihin liittyvillä aloilla.

Mainonta: Viimeiseksi, koska globaalissa autoteollisuudessa esiintyy kovaa kilpailua, yritysten on tarpeen kuluttaa miljardeja tuotteidensa markkinointiin ja tuotevalikoimaansa. Autoalan yritysten tiedetään myös käyttävän suuria rahapaikkoja markkinatutkimuksiin, joiden odotetaan tarjoavan parempaa tietoa kuluttajien suuntauksista ja mieltymyksistä, jolloin yritykset voivat suunnitella tuotteita, jotka täyttävät markkinoiden vaatimukset.

Autoteollisuustutkimus on jaettu kahteen pääsegmenttiin – autovalmistajiin ja autoosien valmistajiin, jotka myös myötävaikuttavat merkittävästi teollisuuden kehitykseen. Näiden autovaraosien pääosastot ovat seuraavat:

Varaosien tuotanto ja jakelu: Tähän alaan sisältyy yleensä autojen varaosien valmistus, joita tarvitaan ajoneuvojen oston jälkeen, mukaan lukien ilmansuodattimet, öljynsuodattimet ja jarrulevyt.

Alkuperäisten laitteiden valmistajat (OEM-valmistajat): Globaalissa autoteollisuudessa teollisuuden toimijat valmistavat joitain omia ajoneuvojen komponentteja, jotka sisältävät esimerkiksi ovenkahvat ja turvaistuimet.

Kumin valmistus: Kumia käytetään ajoneuvon renkaiden, hihnojen ja letkujen osana. Autonvalmistajat ostavat kumia ja sen tuotteita voidakseen tarjota kuluttajille kustannustehokkaimman hintatason.

Näiden työvoima- ja materiaalikustannusten lisäksi autoteollisuuden maisemaa muokkaavat myös tekijät, kuten globalisaatio ja yritysten taipumus siirtyä kansallisilta ja kotimaisilta markkinoilta ja venture kansainvälisille markkinoille. Markkinakilpailu vaikuttaa muuten merkittävästi myös alaan.

Näkemyksiä autosektorista
Aivan kuten ilmailualalla, autoteollisuuden laajeneminen on suuresti riippuvainen kuluttajien suuntauksista ja mieltymyksistä. Vaikka on segmenttejä, jotka myyvät ajoneuvoja yrityksille ja autonvuokrauspalveluita (laivastomyynti), suurin osa tämän alan tuloista on kuluttajamyynnin osuus. Siksi kuluttajien ja yritysten luottamustiedot olisi asetettava etusijalle verrattuna muihin näkökohtiin, kuten ansioiden kasvuun ja velkakuormaan.

Toinen tärkeä näkökohta, jota useimmat autovalmistajat tutkivat, on se, suunnittelevatko tuotteet tuotteilleen muuttamista vai ajoneuvojen täydellistä suunnittelua. Koska suurin osa yrityksistä päivittää autojaan vuosittain, ne ottavat aina huomioon niihin liittyvät ongelmat päättäessään, onko minkään ajoneuvomallin suunnittelu perusteltu kokonaan. Nämä muutokset aiheuttavat toisinaan paloa aiheuttaen vakavia ongelmia, jotka vaihtelevat suurista viivästyksistä häiriöihin, mikä johtaa kustannusten nousuun ja tulojen hidastukseen. Joten vaikka suunnittelun uudistaminen todennäköisesti kannattaa lopulta tuloksia, se on silti vaarallinen ehdotus.

Lisäksi varaosien toimittajille ajoneuvon ikä on edelleen ratkaisevan tärkeä. Mitä kauemmin auto on ollut käytössä, sitä suurempi on tarpeen varaosia. Koska uudet osat kestävät yleensä pidempään, siitä on hyötyä asiakkaan näkökulmasta, mutta ei niinkään toimittajille. Kaikkien näiden näkökohtien mielessä yritykset, samoin kuin osien valmistajat ja toimittajat yrittävät yhdessä hallita erilaisia ​​tuotekomponentteja laadun tarjoamiseksi, mutta tietyissä hintahaaroissa.