Ei ole yllättävää, että olemme todistamassa jatkuvasti heikentyvää taloudellista tilannetta yhdistettynä hyödykkeiden – päivittäistavaroiden, bensiinin ja dieselöljyn – hintojen nousuun, jotka yleensä tekevät elämästä kovaa ja kurjaa ihmisille ja yrityksille.

Olemme ajanjaksona, jolloin monet startup-yritykset ja yrittäjät ovat nopeasti luopuneet startup-liiketoimintaideoistaan ​​teeskentelyllä, että “aika on vaikeaa” tai yksinkertaisesti sanottuna, “taloudessa ei ole rahaa”.

Yrityksen valmentajakokemukseni mukaan tämä on yksi niistä hyvistä ajoista, jolloin kenen tahansa, joka on tosissaan aloittamassa uuden yrityksen perustamisen, pitäisi lähteä mukaan. Monilla talouden taantumassa aloitetuilla yrityksillä on korkeampi selviytymisalttius monista syistä alkaen vähäisemmästä kilpailusta, halvasta työvoimasta. , ja lisää tukea aloittaville yrityksille.

Vaikka painopiste ei olekaan siinä, miksi sinun pitäisi aloittaa uusi liiketoiminta huonossa taloudessa, saattaa silti kiinnostaa sinua muistamaan, että kymmenen tai viidentoista vuoden välein taloudet käyvät läpi kasvu-, taantuma-, läpivirtaus- ja elpymisvaiheet. Huolellisella valmistelulla, suunnittelulla ja toteuttamisella; suuria yrityksiä, yrittäjiä ja organisaatioita tehdään tällaisina aikoina.

Tarvitset nämä 3 keskeistä ainesosaa menestyäksesi aloittavia liikeideoitasi …

1. Ole selkeä visiossasi

Todellinen visio on realistinen inspiroiva kuva siitä, mitä yrität luoda, ero, jonka haluat tehdä ja muistaa. Kun sinulla on elävä visio tyypistä, jonka haluat aloittaa, on suuri ero siihen, kuinka innostuit sinua kommunikoidessasi muille. En puhu parhaiden visio- / tehtävä / arvo-ilmoitusten muotoilemisesta paperille. ei. Kun selvität visioita uuden yrityksen perustamisesta, selkeästi määritelty visio vastaa seuraaviin kysymyksiin:

• Kuka on palvelusi … ihanteellinen asiakas?
• Mitä hyötyä annat sidosryhmillesi, yhteisöllesi ja maailmalle?
• Miksi organisaatiosi on olemassa?

Milloin tahansa, kun visio ei ole riittävän selkeä antamaan vastauksia yllä oleviin kysymyksiin joko tarjoamiesi tuotteiden tai palveluiden kautta, saattaa olla syytä palata takaisin piirustuspöydälle saadaksesi syvemmän selvyyden siitä, mitä yrität tehdä .

Olettaen, että haluat perustaa esimerkiksi ruokakaupan; millaista ruokaa näet itsesi tarjoamasta? Keitä ihmiset ostavat sinulta? Mikä saa heidät jatkamaan ostamista sinulta? Kuka muu myy tyyppiä olevia ruokia, joita haluat myydä (suurimmat kilpailijasi), ja miten haluat erottaa itsesi niistä? Millaisia ​​vaikutuksia ruoka ja yrityksesi tekevät yhteisöllesi …?

Visiosi on rakennettavan yrityksen perusta; ja se on mitä haluat organisaatiostasi tulevan jopa monien vuosien kuluttua. Kuitenkin selvästi maalattu visio asettaa tietä kuinka menestyvä yrityksesi tulee olemaan, koska et voi rakentaa yritystä sen näkemyksen ulkopuolelle. Pidän visiosi yksinkertaisena ja jännittävänä pitäen sinut jatkuvasti energisenä ja innostuneena viestimään siitä maailmalle sekä hyvillä että huonoilla markkinoilla.

2. Suunnittele toimintasi

Huolimatta siitä, kuinka näkyvä voi olla, jos sinulla ei ole suunnitelmaa yksinkertaisista toimista, joita suoritat päivittäin tai viikoittain aloittavien liiketoimintaideoidesi ilmentämiseksi, koko harjoittelu olisi vain ajanhukkaa.

Yrityksen perustamiseen tarvitsemasi ei yleensä ole joukko monimutkaisia ​​vinkkejä yrityksen perustamiseen, pikemminkin kurinalainen sitoutumiskulttuuri ryhtyä yksinkertaisiin toimiin joka päivä pitkän ajanjakson ajan ennen kuin näet haluamasi tulokset. Toimenpiteiden strategisoiminen tarkoittaa siis tunnistaa tärkein osa toimintaa, joka sinun on tehtävä säännöllisesti, päivästä toiseen, kunnes näet yrityksesi elävän todellisuudessa.

Tämä on yksi tärkeimmistä vaiheista aloitusyrityksen oppaassa, jossa suurin osa aloittavista yrittäjistä lopettaa unelmansa kurinalaisuuden ja sitoutumisen puutteen vuoksi.

3. Palkkaa valmentaja tai mentori

Yrityksesi valmentaja on joku, joka auttaa sinua näkemään asiat, joita et nähneet yrityksessäsi. Yksi uuden yrityksen perustamisen haasteista on ohjauksen ja toteutuksen puute. Monet startup-yritykset ja yrittäjät menettävät usein keskittymisen siihen suuntaan, jota heidän liiketoimintansa suuntaa. Tämä voi johtaa innostumisen menettämiseen, ajan, rahan ja resurssien tuhlaamiseen. Parafraasoimalla Anthony Robbinsia, energiasi virtaa minne tahansa ja mihin tahansa keskityt. Valmentajasi varmistaa, että olet jatkuvasti keskittynyt tärkeimpiin tavoitteisiisi ja että kaikki tekemäsi toimet ovat synkronoituna aloitusliikeideoidesi kanssa.

Kun aloitat uuden yrityksen, saatat liian monien tietojen hämmentää sinua liian nopeasti. Yhteistyö aloittavien yritysten asiantuntijoiden kanssa Cognition Global Conceptsissa antaa sinulle paitsi yksinkertaisia ​​vinkkejä yrityksen perustamiseen, myös sinua tuetaan rakentamaan aloitusyrityksesi ideasta todellisuuteen.